Selasa, 17 Mei 2011

Shelamat Shiang Sumer !!!

urrrmmm....... dah siang rupanya ... mmg giler2 nye tidoq aku seharian ...
smalam study SISTEM MAKLUMAT ... 3 bab baru ... adeh...
Tup...tap...tuup..tappp... dengar org azan da....Subuh oit !!
entah bila masa aku terlelap ...
 
Dihimpit sang manusia sengal ... Tasya Lova ..
haha....buat belox sampai terlena dicorok dinding tuh ~ hehehe...
Semangat betoi dia nak ada belox seniri...katanya ...aku nk ada gax belox seniri....
dok tgk hg ada...kak aku la apa la....cakap manyak xmau mai sini aku ajar hg !
hehe...akhirnya ..berjaya jua beliau mewujudkan belox seniri !!!
TAHNIAH !!! dan SELAMAT DATANG KE DUNIA BLOGGER !!!

Sedar dah dari kemamuan ... Tengok2 esok dah nk exam la woi !! 
Gila ..aku xhafal apa pun agi neh ~ mampoih la...
malam ni berjaga lagi lah aku... dah jadi kebiasaan aku..
musim exam...memang burung hantu la aku ... hehehe

kena baca buku sampai besok siang la... pastu terus masuk dewan jawab exam...
hahaha...mmg bijik mata aku lawa sgt la kelihatan ....
ni ha....pewira panda nak masuk jawab exam dengan penuh semangat !!!
hahaha....apa2 pun wish me luck yea !!!
neh nk siap2 kuar dinner ngn si capang tuh !! my hubby ~ bhahahaaa...
hopefully malam neh xde something yg buruk blaku diantara kami~
cheeerrrsss !!! Love you b syg !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan