Selasa, 24 Mei 2011

NUR KASIH

Assalamualaikum ... 
it's the story about NUR KASIH ~

Keras sungguh hati aku ... Kasar sungguh pertuturan aku ... sungguh aku sedar akan khilafku itu ..
Mana lembutku dalam hati ? Mana Santun ku dalam bicara ?
Entah lah ... entah kemana hilang pergi ?
Kini diriku sebegini ... kerana cinta lalu membawa manis itu pergi berlalu ...

Alhamdulillah ...
Kini cinta hati sudah kembali menyinari hari gelapku ...
Ya aku bersyukur sebab memiliki kamu ...
Aku bertuah memiliki kamu ...
Aku sangat lah beruntung kerana kau menyayangi aku ...
Aku sangat bertuah sebab ada insan sepertimu boleh menerima kekuranganku ...
Baik sungguh hatimu ...
Indah sungguh bila bersamamu syg ku ...
Thanks my dear
 
Banyak perkara yang berubah dalam hidup aku sejak mengenalimu ...
Sebenarnya apa yg slama ni berlalu dalam hubungan kita ... akhirnya kebahagiaan yang kita impikan bersama ...
Ya ... Inilah dinamakan kehidupan ...
Inilah dinamakan percintaan ...
Kita sabar dan tabah melalui hari-hari kita walau dalam suka dan duka...
Tawa - Nangis yang slalu kita hadapi mengutuhkan lg hati kita ...

Tanpa aku sedar ... dia benar2 adalah milik aku ... dia slalu meyakinkan aku ...
Ya , syg percaya ... ya ... syg akn sabar ...

Janji kita untuk bersatu suatu hari nanti ... akan jadi kenyataan dengan kesabaran kita ...


~ i love u ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan