Ahad, 15 Mei 2011

Cemburu Butakah aku??



Assalamualaikum... dah tengah hari~ ni cerita kisah aku jer..nak baca...diam2 amek tauladan yang baik2...aku ni Cemburu Buta kah ?? uhh ... x kot rasanya... Biasalah perasaan Cemburu ni dalam suatu hubungan ... Kata orang tua2 dulu ... cemburu tu tandanya sayang ^_^ ... 
Tapi macam mana lak ngn org yg xpernah cemburu dalam hubungan ?? eerrr ..~ wujudkah insan begini ?? YA !!! Wujud ... Aku yang mengalami kisah ni ... hmmm...nak kata dia xsayang aku .. dia syg jer aku... nak kata dia cemburu ngn aku ?? xpenah plak aku lalui ... ish ... pelik tol ..kadang2 tuh aku rasa mcm aku ni x penting bg nya... tp xplak dia buat aku sampai mcm tuh ... cuma dia xpernah nk tunjuk cemburu dia tuh .. pelik aku seumur idop aku xpenah jumpa org yang saling menyayangi menaruh perasaan cemburu walaupun sikiiiiiit jer kat pasangan dia tuh ... kenapa la agaknya yer ?? Cemburu xsemestinya bermaksud tak mempercayai pada pasangannya tu ~ tp ... bagi aku ...xlengkap suatu hubungan tuh kalau xdak perasaan cemburu ~ erm ... susah betul la ... hmmm... dah hampir setahun dah hubungan kita ~ tapi .... xpernah sekali pun dia pesan kat aku " syg ... jgn curang ngn b..." ... sekali pn xpenah aku dpat pesanan tuh ... kadang2 aku terasa macam aku ni ....... err... teruk tul perasaan aku bila fkirkan pasal ni ~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan