Selasa, 17 Mei 2011

Berehat sebentar sambil BerbeloX !!!


uuuhhh ~ mood study neh ... esok exam ... adeh ... rehat jap .. refresh minda dengan berbeloX jap ... hehehe

tudia ... hhuuuuuuaaaarrrrrrrrgggghhhh!!!! 
....menguap dah aku ni .... lex ... uhhh...shuhhhh!!! setan laknat !! aku xmau tidox malam neh ... nk pulun study ni ...uhh ...
anda kalau mengantuk buat apa jer lau xmau tdow?? 
aku ada cara aku ler ... meh nk share ngn hampa...

hehe...seyes sangat berkesan ...!!! huhuhu... aroma cafe nya sgt wangi dan membuatkan mood anda segar semula..hehehe....neh masuk kali ke 2 dah aku minum nescafe...
hehehe...mata ni dok terbeliak ja ...
hahaha....macam ni haaa... bawu baca buku terang2 ja masuk kepala ni....hehehe...
oke...dah kot berbelox neh ~~~ sambung study balik ...


bye ... wish me luck !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan