Selasa, 17 Mei 2011

I love you ~


Just thinking about you my dear... Errgghhh !!! Xley nak focus study !!
Nak jugak update beloX ni ..! Xpuas hati meh !!
Apa yang aku fkir ni ???

uhhh ... actually,Xde pape pown ... entah knapa tewok sgt tah yg aku fkirkan neh ...
Erm.... rasa cm bersalah pown ada ... Sebab slama ni aku asa terlalu banyak menyalahi dirinya ...
uhhh !!! kejam kan ?? sebenarnya ...dan sebenarnya ...yang sebenarnya...
Dia sangat baik dan terlalu baik !!! 
Aku jer asyik rasa itu ini xkena ... pastu nk wat terok ~
hurm ... bukan apa ... aku cuma nk yg terbaik ja dlm hubungan ni ... 
dan ...nak jer aku kunci cinta ni utk slama2 nya...sebab .. aku sangat dan tersangat lah untung sebab memiliki dia ~ hehehe..
dah kot ?? ~ leh study kot ...~ banyak menda ni nk kna hafal ~~
hahaha...sempat g dok update belox neh ~ ..uhhh ...
sambung study balik ~ hehehe ...bye ..^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan