Rabu, 2 Mac 2011

Tika dan Saat ini~

Tika dan saat ini hati masih terasa sakit~asyik terkenangkan kata2 itu~
eerrrggghhh!!!!sakit....tolong la....Ya Allah...Sesungguhnya kuat sungguh cubaab yg kau beri pd hambamu yg kerdil ini~Sesungguhnya kau saja yang mengerti isi hati ku betapa sakitnya aku menanggung semua ini..Ya allah...Permudahkan jalan kehidupanku..Jika benar ia Jodoh ku..kau lindungi lah kami dr segala Fitnah durjana...Lindungilah kami dr hasutan iblis laknatullah....sesungguhnya aku amat mengasihinya....~

Tabahkan aty...Tenangkan fikiran~mcm mana ni nk lalui lagi keperitan ni...rasa da xsanggup lagi nk lalui jalan2 dan liku2 kehidupan ini...Segala2 nya ku pasrah ke jalan Redhamu...

Sayang...hati ni tipulah kalau kata x sayang~...tika dan saat ini masih lg menyayangi walaupun disakiti~entahlah..knapa jadi cmni...baik sgt kot...hmmm...tu pn dimatanya ku serba tiada apa yg dia mahukan~
aku sedar...aku tau...aku mmg mcm tu~tp tlong lah jgn jadikan itu alasan untuk menyakiti ku~

Pedih ..perit sgt...Sedar xsdar...hampir 9bulan pkenalan kami~aku masih xpercaya..hubungan dlm tempoh yg lama tanpa ada prasaan cinta~ya Allah...aku rasa mcm dipermainkan~tp aku tau dia x sekejam itu~tp tergamaknya.....entah lah...aku pun xtau apa status aku di aty nya~

aku cuma nak akulah yang terbaik untuknya~kalau lah hati dia mcm hati aku...alangkah gembiranya aku~
Sumpah aku xpernah membenci dia slama ni walaupun mcm2 dia buat aku sakit ati...tp kali ni aku takot...aku takut aku benci dia...aku syg dia la....xmungkin aku bnci dia....aku xkan lupa kasih dia kt aku walaupun penah skali ja aku terasa dalam pelukan dia...aku asa selamat~Sumpah aku syg dia~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan