Khamis, 17 Mac 2011

Di Sini ku rasa Nyaman jer~

Di sini la...di mana??~..ni....sini la...Langkawi Island
~ Selamat Datang ke Langkawi Geopark~
haaa...besarnya sayap burung helang ni...sebesar harapan menyambut tetamu yang hadir ke sini... di sinilah tempat aku membesar dan bermain masa dulu2...xpernah aku lupa sikit pun tempat aku ni...LANGKAWI..sentiasa dlm memoriku hingga kini...

~Pantai Pasir Tengkorak~

Destinasi percutian kami untuk sem 2 ni...huhu...walaupun tempat ni tercorok di hujung tanah LAngkawi...sunyi...tp ada ramai gak pengunjung ke sini...antaranya KAMI lah...tau apa event kami kat sni???

~BBQ Hot Style ler!!!~

Walaupun semester lepas di kolej nu..uhh..macam2 masalah aku lalui n macam2 "fe'el" blaku...antara aku n my hubby...tp cuti ni kami x sia2 kan..jemput kawan2 yg ada kt sini bt aktiviti ni..sangat lah santai...

~Thanks kawan-kawan yg menyertai!!!~



So, Now...kemas2 barang lah....nak berangkat pulang sudah ke SP~KEmbali ke Kolej la...maka berakhirlah percutian sem ni yang lama...seminggu jer~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan