Ahad, 27 Mac 2011

Bengkak hatiku Tenang jiwamu~




Kejam sangat2 lah aku rasa skrg dengan sikap dia bt kat aku~ Dalam sehari dua ni...mcm2 dia buat prangai ..tp bagi dia..dia x buat apa2..tp bg aku...aku terasa SAKIT~EGO ke namanya ni???...Seriously..aku dah cuba yg terbaik nk perbaiki retak hubungan kita ni...tp apa yg aku dpt...SAKIT...


Sampai bila aku nk tanggung semua ni...Mana hati dia??Mana perasaan dia??
Mana syg dia??~Kata org,,klu dia syg kan kita...dia akan ambil berat sal kita..
Tapi...dulu ja.....dulu ja aku slalu dengar soalan2 dia...
"Syg dah mkn??"~"Syg dh sampai umah blum?"~"Syg x sihat ke?"~"Syg ni knapa ni?"~
Tp sekarang~~dah menyepi dah semua soalan2 tu..




Dah xsayang ka kt aku?? ni lah persoalan hati aku stp masa~~ dia da x penah nak take care aku~~dia da x penah nk pedulikan hal aku~ dia slalu abaikan aku~dia buat x tau ja kat aku~dia biarkan aku menangis~dia dah xmemberi semangat utk aku dalam plajaran n khidupan aku~dia dah mcm "KOSONG" ngan aku...tp pada kata2 nya dia masih SAYANGKAN aku..~sangat meneglirukan aku..Ya aku syg dia jugak..tp knapa persoalan2 hati aku ni slalu bermain setiap masa di fikiran ni??~ sampaikan mengganggu tumpuan dan semangat belajar aku..!!~~


MAcam ne la aku nk harungi semua ni~~x penah aku menganggap "cinta" tu satu beban lam hidup aku..tp kali ni.."cinta" tu benar2 terasa beban sgt2~~sampaikan aku jatuh rebah tersungkur~~buntu mencari jalan keluar~~

Sesungguhnya aku sgt menghargai "cinta" aku dan bersyukur dengan apa yg diberi~~Tapi mengapa insan sepertinya tega dan sanggup menghiraukan apa yg aku rasa~~Tolonglah "cinta" ku berilah jawapan pd setiap pertanyaan hati ku~~Tolong lah kembalikan sinar dlm hbungan kita~

apa guna kalau kita bercinta hanya menanggung derita~Derita hati x dikongsi bersama~~apa guna kata sayang...jika hatimu KOSONG jiwa mu TENANG...melihat sengsara yg tersayang menanggung~~
Andai kau tahu semua luahan hati ini~~adakah kau akan memahami dan mengasihani kekasihmu ini??~~Mungkin tidak~~Mungkin ya~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan