Ahad, 17 April 2011

Saat bahagia kini kembali~


Tapi..hati masih ... entah kenapa ...xpernah puas dengan apa yg ku miliki~~Yang pastinya aku tetap tabah dan sabar mengharungi sehingga aku sendiri ingin merasa kepuasan hati memiliki hatimu~ andainya kau tahu semua luahan hati ku ini...eerrhhh...inginku bahagia disampingmu...Cerita baru2 ni...ada dinner SBMP..aku dapat join skali bersama tersayang~






First time neh g dinner ngn tersayang..ehee...walaupun ia satu function dianjurkan oleh pihak kolej..ia sangat bermakna buat aku...saat2 yang di nanti2 kan...siap dan bergaya sempoi2 n bergambar dengan nya puas2..uhhh...mmg puas hati...








Penat bergambar sampai bersilau2 mata aku neh coz cahaya snap bertubi-tubi..hahaha..best..terasa macam artis la pulak kan....neh aksi suap menyuap...eheee....so sweet...buah tembikai tu la yg sweet..^_^







First jugak aku malam tuh perform...eheee...melalak kat pentas tuh...ish2...bleh noh...xpernah g aku perform dalam function mana2 g...dapat gak peluang msa malam tuh...berduet bersama kawan aku Din Aca lagu "Baldu Biru"...wah....wah...sakan noh mek kiah ni..hehehe....


begitu lah ceritanya tentang Blues Nite Dinner...ahaaaa.....simple tp bermakna....sgt bahagia msa ni~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan