Ahad, 24 April 2011

Makin Hari makin Sakit tapi makin Sakit makin Cam Hepy jer...












Love you....always ...tu jer yg mampu aku terluah dari bibir neh....huh...tulus kah?? ~ tulus lah tu... tp aku la yg tulus ... dia?? bukan nk komplen .. tp ni lah...hakikatnya aku x puas hati slagi persoalan yg terpendam masih x dpt jawapan nya.. SUMPAH aku dah bahagia and happy dgn dia skarang ni... Cuma aku x puas hati je sbb dia still x bg jawapan yg aku nak... ~~ yes ... syg tau ... b sygkan syg ... tp mana penjelasan dr b sndiri ~~??

EErrrgghh !! dah ...dah.. blajar bersyukur la ngn apa yg aku ada karang ni ... walaupun ia menyakitkan sikit ~~ tp BERSABAR la mek oi ... !!! Janji aku dah tersenyum bahagia ~ kah..kah ...kah ..!! gelak setan !!B ... Sakit ketawa ...sedih ..happy ...dah pejam celik ... tungging terbalik ~ kita dah 10 bulan dah dalam perhubungan ni ~~ hari2 dah terbiasa kan ~~ mungkin ni lah cara nya mencintai kekasihnya ~~ Sabar ~ pasti aku akn dpt gak apa yg aku impikan slama ni ~~ X sabar nk KAWEN !!! MAK ABAH !!! ADIK nk KAWEN !!! hahaha...gila....xpa....abeh blajar ni kita fikir sama2 na ~hehehe ... >.< .. Berangan ~



~~errr... hhehheee...bahagia jer kan ...besok2 sedih plak ... tp ni lah angan2 aku ~~bercinta biar sampai ke jinjang pelamin...cinta teruk2.. balajar pun teruk ... semua wat teruk2~~haha..!! ~~ biar lah apa org nk kata janji makbapak aku dah restui~~ berdoa la banyak2 smoga dijodohkan bersama~amin .!! >_<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan