Ahad, 19 Disember 2010

Tragis---Tragis..Tragis

uit2...oit2..huh..lama x update blog..tenet line cm siput gondang lam sawah g!!shitt..xpham lew ngn prosedur tenet Maxis BB ni..dah g bayar awal2 pn still lembab...menguji kesabaran sungguh..sampai fed up lah aku nk bukak blog ni...apatah lg nk update...loading pnya la loading sampai tertidox tunggu..hampeh g..huh!!!nk je terminate BB  Maxis ni..tp kontrak la plak..siot je kan...

tuh tragis n ada g tragis..nak la story2 ni tumpang tenet ley jer support  nk mengupdate aku nyer blog ni..
tentang kolej...hmmm...setelah tuah yg aku dpat..ada je dugaan dan cabaran...sampaikan aku dah nk fed up dgn apa yg blaku di sekeliling ni..tp alhamdulillah..wlaupun aku ase down jer...tp ada kwan2 yg still back up aku..n bg smangat kat aku...especially my hubby...thankz dear...
tak sangka la plak citer sebenar diputar belit and lastly neh...kena kat batang idung aku lak..dah ler kemek dah..huh...xbernyawa la aku...semua ni politik di kolej..n first time aku laluinya...sehinggakan aku ase down sgt2 dengan sikap kwan2 aku...mcm2 aku dengar tntang citer itu ini..ada org kata aku pebesarkan hal kcik..pdahal aku cuma jalankan tnggungjawab aku jer..utk jaga organisasi kami...hmm..lain lak yang disalahkan..seriouly..aku xcemburu pn dgn idea n pndapat dia..im just nk dia sedar cara dan saluran yang betul..buat apa aku nak jeles ngn org tu sedangkan aku pun sama mcm dia n jawatan aku pn lebih tinggi dari dia..tp KU xla "gila kuasa" or menunjuk2 kuasa aku...aku just gunakan kuasa aku bila diberi arahan dan menjalankan tugas dan tanggungjawab aku dalam organisasi tu..hmm...tah la..mybe dia sakit aty kot sbb x dapat apa yg dia impikan n harapkan....sbb tu abeh sume kawan2 skrg sedang serabut ngan masalah yg dia timbulkan...skarang..biarkan dia dgn diri dia....malas nk ambik tau dah...aku buat keje aku...dia bt keje dia..

"thanks kwn2 yg beri semangat n sokongan pada aku n skarang aku lebih berkeyakinan"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan