Isnin, 25 Mac 2013

Tutup Buku Lama ; Buka Buku Baru

Assalamualaikum semua ^_^ ~ Rasanya dah bersawang dah blog aku ni ... lama mana dah x "kelebek" ... Ni Entry pertama utk tahun 2013 . Skrg dah hujung MARCH dah ... nk masuk APRIL dah kan .. rasanya x terlambat kaa nk wish HAPPY NEW YEAR ^_^ ? 


hehehe .. al-maklumlah ... dah lama tak menghadap blog aku ni ~ Dan sebenarnya ... bukan nk nyanyi lagu YUNA oke ... tahu la ..aku x update citer YUNA Juara AJL hari tu ! Oke sudah citer pasai Yuna tu =.= ! Ni citer pasai LIMA ? ngeh2 ... nggeehh ... aku dah balik stay kt Langkawi la ...Tanah Bumi Dunia Tercinta aku dibesarkan disini ~ ... Study ? weeyyy ... weeeyyy .. aku dah BERJAYA TAMATKAN DIPLOMA aku tu .tggu surat Konvo ajer (sembang kemaih!) ~ Btw .. (but the way) ... alhamdulillah ... walaupun aku xdapat full result lagi ... tp aku dah seronok tahap gila sawan dah ^_^~ Lecturer aku ckp aku dapat YAAAYY (A) dlm Final Project aku ~ Waahh ... aku mmg x expected aku dapat result mcm tu ~ Apa pun rezeki ALLAH SWT .. Bersyukur sgt2 .. Kpd org yg berhasad denggi dgn kejayaan aku ~ Now aku dah BUKTIKAN ~ aku bukan tempat hampa nk cacai maki hamun dengan HARTA KEKAYAAN hampa tu ~ bg aku KEJAYAAN teak ternilai dgn HARTA KEKAYAAN ~ sbb apa tu ... lu pikir la sendiri ~ 



Oke2 ...dah .. ni nk buka BUKU baru ni ~ So citer baru lah ^_^ ~ Sekarang aku dah bekerja tau ~ lebih baik and lebih selesa dari pengalaman2 aku bekerja sblom2 ni ~ Alhamdulillah ..REZEKI ALLAH jugak ni ~ Dah kat sebulan dah aku kerja dlm industri Perlancongan ~ weeehh ... weehh .. lari bidang cek oi ! hehe.. xpa yg penting Pengalaman tu mesti ada ~ DIPLOMA IT aku adalah satu BONUS ja ... atau pun VALUE ~ mcm touch up CAKE la ... hnya semata2 kek saja xmenarik ~ tp cer touch up sikit dgn FRESH FRUIT ~ jd la ala2 PAVLOVA ~ ngeehh ... ^_^ ~ Entry aku lepas ni insyaallah pasai TRAVEL ja .. ^_^~ pasai kisah hidup aku dah nk dirahsiakan dah :) kan nk jadi ISTERI org ~ xkan lah hal rumah tangga nk dicanang dlm blog ni kan :) ~ Pasai aku dgn Si dia ? hehehe ... alhamdulillah .. berkat kesabaran aku ~~ kami bahagia sgt2 ^_^ ~ Bak kata org .. makin hari makin sayang ~ Insyaallah .. doakan jodoh kami berpanjangan ~ Kami idamkan MAHLIGAI CINTA ABADI bersama ~ Amin .. .Semoga ALLAH permudahkan urusan kami ...



Oke lah .. tu ja sempat karang pun :) tengah keja ni ^_^ ~ tak baik ngulat lama2 ... Wassalam ::::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan